فال روز
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

بنام خدا

امروز 30 خورداد ماه 1390

http://marshal-modern.ir/Archive/2011/2/27/16fb83091e01.jpg

از کودک فال فروشی پرسیدم چه میکنی!؟ گفت به آنان که در دیروز خود مانده اند فردا را میفروشم..!!

*********

فروردين

خوب است كه كمی شاد باشيد و روز خوبی را آغاز كنيد اما خودتان را به خاطر مشكلات اخير مقصر ندانيد. اگر يک نفر پيشنهاد جالبی داشت بد نيست كه آن را بپذيريد.

ارديبهشت

مسائل مالی و کاری شرایط بهتری دارند اما باز هم به حمایت دوستانتان نیاز دارید به خصوص اگر فرصتی برای ورزش کردن یا به مهمانی رفتن دارید حتماً از آن استفاده کنید زیرا به شما آرامش می دهد.

خورداد

شايد حوصله نداشته باشيد كه ببينيد كه كاری كه انجام می دهيد از نظر وقت صرف كردن و انرژی بودن منطقی است يا نه، اما اگر چنين كاری را نكنيد و اين موضوع را بررسی نكنيد در خطر اين مسئله هستيد كه در رابطه با فرصت ها خطا كنيد و درآمدتان را خرج كنيد كه اين خودش ناراحت كننده است.

تير

عطارد به برج سرطان می رود و اگر دیروز دعوا کرده اید امروز نتیجه اش را می بینید.خودتان را به جای همسرتان بگذارید،آنها که نمی دانند در ذهن شما چه می گذرد بنابراین در تصمیمی که گرفته اید کنجکاوی می کنند.

امرداد

در برخورد با ديگران بسيار شفاف و رک هستيد اما امروز حالت عجيبی داريد و زياد طول نمی كشد كه احساس آزردگی می كنيد. در صورتيكه چيزی يا شخصی، موجب ناراحتی شما شود، به سرعت يک جرقه، به جر و بحث منجر خواهد شد. تلاش كنيد از مسائل كوچک دوري كنيد و فقط در خصوص مسائل اصلی حساسيت نشان بدهيد!

شهريور

امروز عطارد به برج سرطان می رود.دوستان نقش مهمی در زندگی تان دارند.می توانید کار و تفریح را با هم ترکیب کنید.می توانید شخص مهمی تاثیرگذار باشید.تلاش کنید در خوردن افراط نکنید.

مهر

برو،برو هیچ جای ایستی برای شما نیست چرا که شما با عجله پر شده اید و تصمیم گرفته اید نهایت تلاش خود را در مواجه شدن با کارها انجام دهید.شما امروز با سرعتی بسیار زیاد برنامه ریزی شده اید و برای دیگران هم پایی با شما بسیار مشکل است.متاسفانه این که دیگران بخواهند شما را کمی آرامتر کنند بی طاقت خواهند کرد ولی به خاطر بسپارید که در این زمینه آنها کاری از پیش نخواهند برد.در این زمان شما مصمم تر از هر کس دیگری هستید.

آبان

در موقعیت فوق العاده ای هستید و می توانید به خوبی مذاکره کنید و از دیگران موفق تر باشید.تلاش کنید از قدرت تان استفاده کنید و همان طور که به خودتان قدرت دارید بر دیگران هم داشته باشید.

آذر

امروز بودن با دوستان جهان را زيباتر می سازد و شما بسيار در حضور ديگران شادتر خواهيد بود تا اين كه تنها بمانيد. امروز در ضمن خيلي صميمی و بخشنده هستيد و اگر كسی كاری می كند كه طبق سليقه و رضايت شما نيست آن را ناديده مي گيريد.

دي

عطارد امروز به علامت مخالف شما،‌برج سرطان می رود. امروز بايد حرف هايتان را رک و راست بزنيد. لازم نيست برای روبه رو شدن با مسائل خودتان را اذيت كنيد. هر چه قدر كه بتوانيد كافی است. شما با وجود مخالفت ها، هر كاری كه توانستيد برای نگه داشتن يک رابطه دوستی انجام داده ايد. حالا بايد تصميم بگيريد كه تمامش كنيد.

بهمن

ما اغلب در زندگی با مشکلاتی زیادی روبرو می شویم زیرا نمی توانیم با دیگران رابطه خوبی برقرار کنیم اما امروز در این مورد هیچ مشکلی نخواهید داشت و ابراز احساسات از همیشه برایتان راحت تر است . اگر در حال حاضر شخصی در زندگی تان نیست همچنان از معاشرت با دوستان و افراد مورد علاقه تان لذت خواهید برد.

اسفند

حرکت عطارد به درون سرطان باید شما را بیشتر دلگرم کند که عقاید منحصر به فردتان را بیان کنید. بنابراین کمرو نباشید و بدانید حرفهای شما حداقل روی یک نفر هم که شده اثر می گذارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:فال روز,,
ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی